Thuis

28 juli 2021 - Tashkent, Oezbekistan

Met de benen, die me zo ver gebracht hebben, op tafel in onze tuin, die groener lijkt dan ooit.

Door omstandigheden heb ik mijn fietsreis eerder dan gepland beëindigd. Dank dat je met me ‘meereisde’ en voor de reacties in dit blog. Met in mijn hoofd alle indrukken en ervaringen voel ik me een (ver)rijk(t) en bevoorrecht mens.

Ik ben weer thuis.

1. Huub en Ellie:
    28 juli 2021
    Weer een mooi verhaal en foto’s om terug te kijken
  2. Joke Wolters:
    28 juli 2021
    Wauw, dat is een goed gevoel...
    Home sweet home!
    En nu genieten van je geliefden,de frisse lucht en het comfort! En....nagenieten en verwerken van alles wat je tijdens deze reis verrijkt heeft!
  3. Jos Vollebergh:
    28 juli 2021
    Wat jammer voor je, Theo.
    Maar welkom thuis!
  4. Tom:
    Wow al thuis😉
    Een herinnering voor het leven. En…… zes weken om bij te komen. Geniet van elkaar en van de vakantie
    Tom en Annemieke
  5. Leonoor Stunnenberg:
    28 juli 2021
    Lieve Theo....fijn dat je weer veilig bent thuisgekomen. Wat heb ik weer genoten van je prachtige verhalen en foto's!
    Geniet nu thuis van je dierbaren!
    Nog een hele fijne vakantie! Liefs
  6. Frank de Kleijn:
    28 juli 2021
    Hopelijk geen vervelende reden voor de vervroegde thuiskomst. Ik heb in ieder geval genoten van je verhalen en foto's. Heeft mij geïnspireerd om ook de fiets te pakken. Paar weken geleden van Parijs naar huis gefietst. Niet te vergelijken met jouw reis, maar ook heel mooi.
  7. Hettie & Frank:
    28 juli 2021
    Genoten van je reisverhalen en nog meer van de foto’s.
  8. Allard:
    28 juli 2021
    Een aantal doelen toch bereikt, Mag je tevreden over zijn.
    Bedankt voor je beeldende impressies.
  9. Jan Coppens:
    28 juli 2021
    Verrassend om te lezen dat je weer in Rossum bent, ik had me verheugd op meer mooie verhalen en foto's. Geniet nu van de tijd thuis en zorg dat je over twee maanden weer in conditie bent om de brugklassers op de fiets te begeleiden van Gestel naar Oss.
  10. Nirma van Welie:
    28 juli 2021
    Bedankt voor het mee mogen genieten!
  11. Mieke van as:
    28 juli 2021
    Verrassend dat je thuis bent in Rossum. Lekker uitrusten en genieten van het thuiszijn!!
  12. Rietje:
    28 juli 2021
    Bedankt voor het mee mogen reizen . Mooie foto’s . Welkom terug in Rossum.
  13. Karin:
    28 juli 2021
    Fijn dat je er weer bent!
    En wij mogen nu wel genieten van al jouw verhalen ;-)
    Een fijne verdere vakantietijd in eigen tuin/land.
  14. 28 juli 2021
    Oké Theo, Heel fijn dat je weer gezond en veilig thuis bent na deze indrukwekkende reis. Bedankt voor je mooie reisverslagen. GENIET van het weer thuis zijn met iedereen om je heen. Grtjs. /Liefs Cor en Thea
  15. Frans Bruna:
    28 juli 2021
    Wat een stoere reis door veel landen, met veel onvergetelijke indrukken. En dat voor een zestiger !
  16. Ine Smit-Verbakel:
    28 juli 2021
    Geniet nog van de komende weken vakantie. Tot in het nieuwe schooljaar.
  17. Marjo:
    28 juli 2021
    En de hond aan je voeten. Ik hoop dat je lang kunt nagenieten van de mooie ervaringen.
  18. Henri:
    28 juli 2021
    Wat was het leuk om jouw verhalen te lezen en wat zal jij een hoop indrukken gaan verwerken in die groene tuin.
    Mooie foto’s van die bijzondere mensen, de Ararat en het Aralmeer. Stiekem ben ik een beetje jaloers. Geniet van de vakantie!
  19. Rémy en Jeanne:
    28 juli 2021
    Je doet me denken aan gold old leraar klassieken Frans van Dooren, die in zijn eentje naar Rome fietste en er elke keer weer van genoot om daar in de klas over te vertellen aan zijn leerlingen, die het op hun beurt weer prima vonden dat hun les Latijn op die manier prettig passeerde……
    Geniet er zelf van, geniet van het vertellen aan leerlingen en andere belangstellenden en geniet van het unieke van wat je gepresteerd hebt!
  20. Rémy en Jeanne:
  21. Ties van Dijk:
    28 juli 2021
    welkom terug meneer, kan niet wachten voor de volgende aardrijkskunde les.
  22. Ingrid en Ben:
    Theo
    Bedankt voor de geweldige reisverhalen en mooie foto’s. Rust lekker uit na deze geweldige prestatie en geniet van het thuis zijn samen met Rian en de kinderen.
  23. Elvera:
    29 juli 2021
    Thuis weer samen kunnen zijn is ook fijn. Prachtige reismomenten en -verhalen om over te mijmeren en te vertellen. Wat een mooie fiets reiservaring.
  24. Ineke en Frits:
    29 juli 2021
    Dank voor je verhalen en foto's Theo! Dit is vast niet je laatste fietsreis, gezien je enthousiasme. Geniet, samen met Rian, van een fijne vakantie!
  25. Dymphi van den heuvel:
    10 augustus 2021
    Hai Theo,fijn dat je gezond en wel weer thuis bent.
    Geniet nog van alle mooie herinneringen, en jou prachtige foto's

Hoop jou snel te zien😘
  26. Ingrid:
    11 augustus 2021
    Welkom in Nederland, fijn dat je weer veilig thuis bent Theo! Geniet van je mooie herinneringen en van iedereen weer om je heen. Liefs, Ingrid
  27. Limuel:
    23 september 2021
    Is het verstandig om een corona zelftest mee te nemen op reis? Ik heb deze online gevonden https://www.flinndal.nl/accessoires/corona-zelftest heeft iemand hier ervaring mee?
  28. Imre:
    18 oktober 2021