Een gelukkig nieuwjaar

10 januari 2015 - Colombo, Sri Lanka

… is het voor ons zeker. We zijn weer samen en hebben het enorm naar ons zin in dit tropische paradijs dat Sri Lanka heet.

Bedankt voor het volgen van dit blog. De reacties waren warm, bemoedigend en zeer welkom.

Wij wensen ook jullie een prachtig 2015!

Theo en Rian, Aart, Thijs, Jolieke, Marlijne en Casper.

1. Karin:
    10 januari 2015
    Geniet ervan de laatste dag!
    We zien jullie iig de 18e.

Goede reis terug en tot snel!
    Bram, Balou, Karin
  2. Frans:
    tot zo.....!
  3. Frans:
    tot zo.....
  4. Mari en Geri:
    Hey Welies,
    Jullie ook allemaal een geweldig 2015 gewenst.
    Nog plannen voor 2015 Theo? volgend jaar Dakar per fiets?
    Tot volgende week!
  5. Hans Brenters:
    10 januari 2015
    Theo, bedankt voor je verhalen, jij en je familie een goed nieuwjaar gewenst. We zien je over een paar weken weer gespierd en bruin terug,
    Groetjes Hans
  6. Tom:
    Zeker ook voor jullie
    Tot gauw.
  7. Rémy en Jeanne:
    10 januari 2015
    Hou jezelf en anderen (ook) (weer) in 2015 veilig!
    Tot gauw!

Jeanne en Rémy
  8. Frank de Kleijn:
    10 januari 2015
    Jíj bedankt, Theo. Pa, ma en ik heb genoten van jouw blog. En ik heb nog meer zin gekregen in mijn fietsreis. Vertrek as zaterdag.
  9. Huub en Ellie:
    Hallo Theo .
    Allereerst de beste wensen en breng beetje warmte mee.
    Tot volgende week Gr Huub & ellie.
  10. Hans en Janny:
    10 januari 2015
    Jullie ook een gelukkig en gezond 2015. En gefeliciteerd met Aard en Thijs.! Tot 31 januari in Oss. Goede reis terug! !
  11. Sanne Swinkels:
    Beste meneer van welie,

Wat een geweldige verhalen heeft u geschreven over uw geweldige reis! Ik kwam er net achter dat u een blog had bijgehouden en heb meteen alles gelezen :) Het moet echt geweldig zijn om te kunnen beseffen dat u gewoon (grotendeels) met de fiets tot Sri Lanka bent gekomen, en dat op uw leeftijd! (Hahaha) Ik voelde me al helemaal trots dat ik in vijf dagen naar Rachel in Groningen was gefietst, maar dat is niets bij uw enorme reis.
    Het mooiste van uw verhalen vond ik denk ik de gastvrijheid van de Koerden, ik wist niet dat er zulke mensen bestonden! Ik heb nu in ieder geval weer een trigger om diep in mijn studie Internationele Ontwikkeling te duiken en misschien stap ik op een dag ook op de fiets om de wereld te ontdekken!

Heel veel plezier in Sri Lanka en hopelijk tot ziens!
    Groetjes van je voorbeeldige ex-leerlinge
    Sanne
  12. Miriam:
    10 januari 2015
    .....wat een jaloersmakende foto...!
  13. Karin Hogemans:
    10 januari 2015
    Wat fijn om weer samen te zijn. Alle goeds voor 2015 en veel geluk samen!
  14. Marie Jose:
    10 januari 2015
    Allemaal de beste wensen voor 2015 en jullie zijn het jaar zo te zien prima begonnen! Theo, ik denk niet dat je de fiets zult missen. Tot gauw!
    MJ, A
  15. Rik:
    Hoi Theo,

Bedankt voor je mooie verhalen en foto's.
    Ik wil het ook nog eens uit je eigen mond horen, dus ik hoop je weer eens op de club te ontmoeten.

Voor jouw en je gezin ook de beste wensen voor 2015.

Groet,
    Rik
  16. Marie Jose:
    11 januari 2015
    Enne.....sorry....Thijs en Aart nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen !!!
    Oeps.....waren we vergeten ! :)
  17. Ineke en Frits:
    11 januari 2015
    Geniet nog maar even van het mooie weer! Kijken uit naar het weerzien,
    groet, Ineke en Frits
  18. Ine Smit-Verbakel:
    11 januari 2015
    Voor jullie ook een gelukkig Nieuwjaar en tot ziens in Oss.
  19. Johan Verdiesen:
    12 januari 2015
    Hoi Theo,

Fantastisch man, dat je het gehaald hebt en weer herenigd bent met je dierbaren. Terug in ons kikkerlandje zal het wel afkicken worden. Goede terugreis en tot spoedig weerzien.

Johan
  20. Pieter Kemper:
    12 januari 2015
    Hoi Theo,
    ik heb genoten van je verhalen maar ben nog blijer dat je weer heelhuids thuiskomt
  21. Marianne Goossens-van Dijk:
    15 januari 2015
    Wat fantastisch dat je het gehaald hebt. Diep respect :)
  22. Anja Wisse:
    15 januari 2015
    Fijn te lezen Theo dat het zo'n fantastische reis is geweest en je veilig op de plek van bestemming bent aangekomen. Voor straks een behouden reis naar Nederland

groetjes ANja
  23. Richard Hartmann:
    17 januari 2015
    Beste Theo,

Wat een prachtige verhalen heb je geschreven; ik heb ervan genoten. Ik wens jou en je dierbaren een gezond en gelukkig 2015 toe en kijk ernaar uit om je weer in levenden lijve te zien.

Groetjes, Richard
  24. Marleen van erp:
    5 april 2015
    Hoi Theo ,
    momenteel zijn wij bij Sanne van erp in Istanbul ! Hier kwam jij ter sprake.
    Sanne bljjft nog tot eind mei , ik weet niet meer precies jij naar Istanbul gaat maar mocht het nog zo zijn... haar telnr is 06 57564050
    groeten vanuit het prachtige Istanbul
    de hele fam van erp